POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Do kogo skierowana jest Polityka Prywatności?
  1. XAND IT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników korzystających ze strony internetowej www.panigienia.pulawy.pl. Jeżeli korzystasz ze Stron Internetowych, Polityka skierowana jest właśnie do Ciebie.

2. Niemal w każdym przypadku, gdy otrzymujemy od Ciebie dane osobowe, w osobnym dokumencie przekazujemy Ci szczegółową informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Mimo to w Polityce postanowiliśmy je jeszcze raz powtórzyć, abyś mógł je szybko odnaleźć. Znajdziesz tu informacje, w jaki sposób korzystamy z udostępnionych nam przez Ciebie danych osobowych, w jaki sposób je zabezpieczamy oraz jakie przysługują Ci prawa i obowiązki.

II. Kto zbiera moje dane osobowe?

  1. Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest XAND IT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ,Al. Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, NIP: 7010623918 REGON 365666621.
  2. Jeżeli masz pytania dotyczące Polityki Prywatności lub ogólnie dotyczące ochrony danych osobowych, napisz do nas na adres: biuro@xand.pl lub na nasz adres korespondencyjny (24-100 Puławy, ul. Ceglana 5/11)

III. W jaki sposób zbierane są moje dane osobowe?

  1. Jeżeli odwiedzisz Strony Internetowe, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące Twoje] wizyty, w szczególności:

a. adres IP,

b. rodzaj systemu operacyjnego,

c. rodzaj/typ przeglądarki.

Sama wizyta na nasze] Stronie Internetowej nie wymaga podania od Ciebie żadnych innych informacji ani danych osobowych.

2. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie w inny sposób, np. za pomocą telefonu, faksu, poczty e-mail czy poprzez stosowne formularze, wyłącznie wówczas, gdy chcesz nam takie dane przekazać. Za pomocą tych środków możesz przekazać nam swoje dane osobowe, które mogą zawierać:

I. imię i nazwisko,

2. adres e-mail,

3. nr telefonu,

4. adres zamieszkania.

Podsumowując, Twoje dane osobowe możemy zbierać i później dalej przetwarzać w celach:

a) odpowiadania na Twoje zapytania (jeśli zadzwoniłeś lub napisałeś do nas z pytaniem — w tym pytaniem o ofertę i/lub poprosiłeś o przygotowanie oferty;

b) marketingu własnych produktów (jeśli jesteś naszym Klientem, to przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe możemy dokonywać w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu, na tej samej podstawie korzystamy z narzędzi do remarketingu na podstawie plików cookies, w pozostałych przypadkach nasza działalność marketingowa opiera się na Twojej zgodzie;

c) przesyłania newsletterów — jeśli wyraziłeś na to zgodę;

d) rekrutacji jeśli przesłałeś nam swoją kandydaturę.

4. Podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja prośba przed zawarciem z nami umowy — jeśli piszesz lub dzwonisz do nas z jakimś zapytaniem. Jeśli jesteś naszym klientem podstawą przetwarzania Twoich danych jest zawarta z nami umowa. Jeśli wyraziłeś chęć otrzymania newslettera lub wyraziłeś zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny, podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja zgoda;

5. Twoje dane są przez nas przekazywane firmie księgowej do celów rozliczeń — jeśli jesteś naszym klientem. Czasami Twoje dane mogą być przekazywane firmom kurierskim. Jeśli zapisałeś się na newsletter, Twoje dane będą przekazane firmie świadczącej usługi e-mail marketingu CRM;

6. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu zakończenia naszej korespondencji w danej sprawie albo do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów oraz do czasu przedawnienia roszczeń z tego wynikających. Jeśli chodzi o newsletter lub zgodę na handlowo, kontakt telefoniczny, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo nie wycofasz udzielonej nam zgody;

7. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane. Możesz też zawsze wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na cele marketingowe;

8. W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora danych;

9 Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Twoich danych osobowych;

10. Podanie nam Twoich danych jest zazwyczaj dobrowolne. Podanie danych do umowy jest konieczne w celu jej realizacji. Z kolei podanie adresu e-mail jest konieczne, jeśli chcesz otrzymywać newsletter, informacje o aktualizacjach produktów.

IV. Jak wygląda zbieranie danych w celu zapisu na newsletter?

  1. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymanie prosimy o podanie niezbędnych danych oraz adresu e-mail, na który przesyłane będą informacje od nas.
  2. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając link anulujący subskrypcję, znajdujący się w stopce każdego newslettera.
  3. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala natomiast analizować działania odbiorców po otrzymaniu od nas wiadomości. Robimy to, by lepiej dostosować treść newslettera do Twoich zainteresowań. W każdej chwili możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu przez nas Twoich danych.

V. Jak zbierane są dane osobowe w sposób automatyczny? Co to są pliki cookies?

  1. Jak już wspominaliśmy, przy okazji Twoich odwiedzin naszej Strony Internetowej w sposób automatyczny zbieramy niektóre Twoje dane. Dane te są zbierane przez tzw. pliki cookies („Ciasteczka”).

2. Ciasteczka to pliki wysyłane do Twojego komputera lub innego urządzenia, podczas przeglądania Strony Internetowej.

3. Ciasteczka pozwalają nam na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji. Dzięki temu możemy m.in.: poprawiać Twoje wyniki wyszukiwania, dbać o trafność wyświetlanych przez Ciebie informacji.

4. Ciasteczka nie dokonują żadnych modyfikacji czy zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które zostało zainstalowane na Twoim urządzeniu.

5. Pamiętaj, że masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przez nas Ciasteczek (możesz je blokować).

6. Jeżeli chcesz blokować Ciasteczka, to rekomendujemy Ci wybranie odpowiednich ustawień w Twojej przeglądarce WWW. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl

7. Zazwyczaj Ciasteczka mogą zostać usunięte z przeglądarki poprzez opcję „usuń historię”, zaznaczenie cookies za pomocą pola check box albo poprzez zablokowanie w przeglądarce możliwości pobierania ciasteczek.

8. Chcemy Cię poinformować, że korzystanie przez Ciebie ze Stron Internetowych oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez nas ciasteczek. Stosowny komunikat na ten temat wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na Stronach Internetowych. Zablokowanie Ciasteczek lub ich usunięcie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Stron Internetowych, a niektóre jego opcje mogą okazać się niedostępne.

9. Dane zbierane automatycznie przy pomocy Ciasteczek będą przez nas do analizy zachowań użytkowników na Stronach Internetowych i zbierania danych demograficznych o użytkownikach, co pozwala nam dostosować treści stron internetowych oraz wyświetlać treści dotyczące naszych produktów na innych stronach internetowych, które odwiedzasz (więcej poniżej w punkcie VI). Jeśli nie wyrażasz zgody na taką personalizację treści, zmień ustawienia swojej przeglądarki, tak jak wskazano kilka punktów wcześnie]. Zawsze też możesz do nas napisać na adres biuro@xand.pl

VI. Jakie stosujemy inne technologie na stronach?

A. Analizy statystyczne naszych Stron Internetowych

1, Korzystamy z różnych narzędzi, które pozwalają nam na zebranie danych statystycznych dzięki którym możemy zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszego serwisu i jak możemy go dla nich ulepszyć. Dane które otrzymujemy z tych narzędzi są zagregowanymi danymi statystycznymi nie dają nam informacji o konkretnej osobie. Niektóre z narzędzi (np. HotJar) umożliwiają poznanie jak ze strony korzystał losowo, użytkownik jednak nie są w stanie wskazać tej osoby i nie udostępniają danych, które pozwoliłyby nam tę osobę zidentyfikować.

2. Do narzędzi, z których korzystamy należą m.in. Google Analytics. Wykorzystują one technologię „cookies” w celu umożliwienia prezentacji miarodajnych danych.

3. Autorzy tych narzędzi gromadzić mogą na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzystać z tych Informacji w celu tworzenia raportów świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.

4. Firmy będące autorami tych narzędzi mogą również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będą zobowiązane to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu danej firmy.

5. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej, a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

6. Używane przez Nas narzędzia Google Analytics i podobne, nie stanowią przetwarzania Twoich danych osobowych.

B. Google AdWords i inne narzędzia Google— reklama behawioralna

  1. Google AdWords i inne narzędzia Google wykorzystują technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu zapamiętania, jakie strony były odwiedzane z Twojego urządzenia.
  2. Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu wyświetlania reklam na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach.
  3. My jako reklamodawcy korzystający z usług Google nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu, ale możemy zlecać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły naszą stronę ciągu ostatnich 7 dni.
  4. Firma Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

5. Dane te stanowią dla nas ledwie materiał statystyczny, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

6. Używane przez Nas narzędzia Google Adwords i podobne nie przetwarzania Twoich danych osobowych.

C. Piksel konwersji Facebooka

  1. Na naszych Stronach Internetowych może być stosowany tzw. „piksel konwersji Facebooka” serwisu społecznościowego Facebook w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram oraz w celu prowadzenia działań remarketingowych.
  2. Piksel Facebooka ma za zadanie śledzić odwiedziny i zachowanie użytkowników poruszających się po Stronach Internetowych. Dzięki temu możemy zlecać na portalu Facebook reklamy do tych osób, które były na Stronach Internetowych (remarketing) lub na poszczególnych podstronach witryn.
  3. Następnie otrzymujemy od firmy Facebook jedynie dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam, bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób możemy sprawdzać skuteczność reklam w serwisie Facebook i Instagram w celach statystycznych związanych z badaniem rynku.
  4. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zwracamy uwagę na informacje o ochronie danych na stronach www.facebook.com/about/privacy/ i www://help.instagram.com/

D. Pozostałe narzędzia reklamowe i remarketingowe

  1. Na naszej Stronach Internetowych mogą być czasem stosowane także inne narzędzia (triggery — wyzwalacze, skrypty) wspierające nas w prowadzeniu działań reklamowych remarketingowych.
  2. Otrzymujemy od firm udostępniających te narzędzia jedynie dane statystyczne bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób możemy sprawdzać skuteczność reklam w celach statystycznych i związanych z badaniem rynku.
  3. Narzędzia te mają za zadanie śledzić odwiedziny i zachowanie użytkowników poruszających się po Stronach Internetowych. Dzięki temu można kierować reklamy do tych osób, które były na Stronach Internetowych (remarketing) lub na poszczególnych podstronach witryny.
  4. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane pochodzące z tych narzędzi nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

VII. Czy mam dostęp do moich danych osobowych? Czy mogę odwołać wcześniej wyrażona zgode na otrzymywanie informacji handlowych?

  1. Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możesz bezpłatnie otrzymać kopię posiadanych przez nas Twoich danych osobowych.
  2. Możesz od nas także zawsze uzyskać informacje nt.:

a. celu przetwarzania Twoich danych,

b. jakiego rodzaju dane przetwarzamy,

c. komu przekazujemy Twoje dane,

d. jak długo planujemy przechowywać Twoje dane,

3. Przysługuje Ci prawo do:

a. sprostowania Twoich danych,

b. usunięcia lub ograniczenia Twoich danych, jeżeli nie są już nam potrzebne do celów, na które nam je podałeś, albo jeżeli cofnąłeś nam zgodę na ich przetwarzanie lub wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

4. Możesz w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą e-mail i/lub zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny. Możesz odwołać zgodę poprzez wiadomość mailową na adres:biuro@xand.pl W stopce każdej wiadomości, jaką wysyłamy w naszym newsletterze, również znajduje się kontakt, informacja o możliwości deaktywacji lub link dezaktywujący, za pomocą którego możesz wypisać się z listy mailingowej.

5. Możesz też wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

6. Na naszych Stronach Internetowych możesz zarządzać swoimi ustawieniami cookies (poprzez link „Ustawienia tak by bez naszej wiedzy ingerencji np. wycofać lub wyrazić ponownie zgody na poszczególne grupy narzędzi, których na niej używamy.

VIII. Czy moje dane osobowe są zabezpieczane?

  1. Twoje dane są przez nas zabezpieczane, poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych, koniecznych i odpowiednich dla zapobiegania ryzyku naruszenia Twoich praw lub wolności.
  2. W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.
  3. Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Stronę Internetową.

IX. X. Komu Dowierzamy obsługę płatności elektronicznych?

W celu realizacji płatności elektronicznych korzystamy też z usług innych podmiotów w celu umożliwienia użytkownikom dokonania płatności internetowych. Są to podmioty obsługujące systemy bankowości elektronicznej:

  1. Przelewy24, którego operatorem jest PayPro SA z siedzibą w 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, wpisany do KRS przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935

X. Postanowienia końcowe.

  1. Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
  2. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 01.09.2019 r.